Обмін / повернення / гарантійні зобов'язання

1. Все гарантійне та післягарантійне обслуговування товарів проводиться спеціалізованими сервісними центрами, що мають відповідні повноваження.

2. Гарантійний талон є єдиним документом, що підтверджує право на гарантійний ремонт та обслуговування придбаного обладнання. Термін гарантії кожного конкретного товару зазначено у гарантійному талоні. Гарантійне обслуговування надається лише особам, які купують товар, чиї дані вказані у супровідній документації (товарний чек) і не поширюється на третіх осіб.

3. При отриманні придбаного товару уважно огляньте цілісність упаковки та перевірте повноту комплектації товару. Ви також можете оглянути зовнішній вигляд доставленого виробу, його приладдя та перевірити працездатність товару, якщо конструкція та технічні можливості виробу дозволяють це зробити негайно після його доставки. Перед увімкненням техніки уважно вивчіть інструкцію, що додається. У разі недотримання умов експлуатації право на гарантійний ремонт та сервісне обслуговування втрачається.

4. Повернення товару належної якості можливе, якщо збережено його товарний вигляд (товар не повинен був бути у вжитку, на товарі повинні бути збережені всі бирки та ярлики, а також захисні плівки), споживчі властивості та документи, що підтверджують факт оплати та умови покупки. Продавець має право відмовити в прийомі товару при виявленні слідів експлуатації або повної комплектації придбаного товару.

5. Якщо у Вас виникла потреба в обміні або поверненні товару належної якості, придбаного у нас, зв'яжіться з нами по телефону гарячої лінії.

6. Вимоги до товару належної якості, представленого для повернення або обміну:

- Товар не повинен мати слідів експлуатації, повинні бути збережені його упаковка, товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, фабричні ярлики, а також усі отримані від продавця документи (чеки, гарантійний талон, інструкція з експлуатації); якщо до товару було додано подарунок, він повинен бути переданий разом з товаром, при цьому подарунок також не повинен мати слідів експлуатації, повинен бути збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби та фабричне (рідне) упакування;

- Не підлягають обміну та поверненню товари належної якості, якщо вони можуть бути використані виключно покупцем, що його набуває: предмети санітарії та гігієни (включаючи електробритви, електричні зубні щітки, масажери тощо), контактуючі з їжею полімерні вироби, товари побутової хімії, товари в одноразовий упаковці та ін.

7. Обмінювати придбаний товар належної якості Ви можете на аналогічний товар тієї ж вартості або на іншу модель, доплативши різницю в ціні.

8 .У разі обміну чи повернення товару належної якості, придбаного в інтернет-магазині, покупець оплачує транспортні послуги.

9. У випадку покупки відеокарт, гарантійний термін може коливатися від 3-х до 36 місяців. Якщо при гарантійному зверненні сервісним центром буде доведено, що карти використовувалися для майнінгу, термін скорочується до 3-х місяців. Клієнт зобов'язаний попереджувати магазин про те, що карти використовувалися для отримання матеріальної вигоди до оформлення сервісного звернення, інакше магазин залишає за собою право у відмові обслуговування. 

10. Повернення замовного товару, який переміщувався безпосередньо під замовлення покупця, не здійснюється.

11. Згідно внутрішніх правил магазину, через випадки шахрайства обмін / повернення техніки Apple не проводиться. 

Відгук на модерації
Все спрацювало!
tnx
Дякуємо, ваш відгук відправлено на модерацію.
Швидке замовлення
Все спрацювало!
tnx
Thank you for your order. the manager will contact you to clarify the data.
Оберіть ваше місто
Вкажіть населений пункт України
    м. Київ
    м. Львів
    м. Запоріжжя
    м. Дніпро
    м. Харків
    м. Полтава
    м. Одеса
    м. Кривий Ріг